سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آدمى با دمى که برآرد گامى به سوى مرگ بردارد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 92 شهریور 20 , ساعت 2:50 عصر
مجموعه تصاویری از بهترین شاهکارهای معماری جهان
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> عمران و نقشه کشی
شاهکارهای معماری جهان

مجموعه تصاویری از بهترین شاهکارهای معماری جهان، با کیفیت بسیار بالا، مورد علاقه آرچیتکت ها. بهمراه تصاویری از معماری باستانی.

این مجموعه شامل یک عدد سی دی می باشد .

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد
فروشنده: گران
قیمت:5,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مجموعه تصاویری از بهترین شاهکارهای معماری جهان ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 شهریور 20 , ساعت 2:49 عصر
تشریح مسائل مبانی ترمودینامیک کلاسیک
گروه محصول :کتاب الکترونیک >> فنی و مهندسی
دسته:آموزش مفاهیم دینامیک
شریح مسائل مبانی ترمودینامیک کلاسیک

ویژه درس ترمودینامیک 1

نوشته زونتاگ، بورگناگ، ون وایلن

ترمودینامیک (ریشه یونانی دارد و از دو بخش θερμη به معنی گرما و δυναμις به معنی نیرو تشکیل شده که که از سرهم بندیشان می‌شود نیروی گرما) شاخه‌ای از فیزیک و شیمی است که پدیده‌های ماکروسکوپیکی که از تغییر دما، فشار و حجم در یک سیستم فیزیکی اتفاق می‌افتد بررسی می‌کند.
کتاب فوق منبع اصلی تشریح مسائل مبانی ترمودینامیک کلاسیک برای درس ترمودینامیک میباشد که در اکثر دانشگاهها تدریس میشود.

اینک کتاب الکترونیکی شامل 371 صفحه با فرمتPDF میباشد که شامل تشریح مسائل سرفصلهای زیر میباشد :

برخی از مفاهیم و تعریفها
خواص مواد خالص
کار و حرارت
قانون اول ترمودینامیک
تحلیل قانون اول برای یک حجم کنترل
قانون دوم ترمودینامیک
انتروپی
تحلیل قانون دوم در مورد حجم کنترل
فروشنده: نیکا
قیمت:6,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید تشریح مسائل مبانی ترمودینامیک کلاسیک ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 شهریور 20 , ساعت 2:49 عصر
سمینار ثروت و توانگری(دکتر احمد حلت)
گروه محصول :فیلم و سریال و کارتون >> فیلم ایرانی
دسته:فیلم ایرانی
سمیناری از دکتر حلت(بنیانگذار آموزش تکنیکهای موفقیت در ایران و خاورمیانه) برای آنهایی که می خواهند به آنچه در زمینه توانگری و ثروت آرزو دارند برسند.
دکتر احمد حلت یا ارایه راهکارهایی حیرت آور راه رسیدن به آنچه آرزو دارید به دست آورید را هموار می نماید. دیدن این سمینار جذاب و دیدنی را به تمام آنهایی که از وضعیت مالی خود ناراضی هستند توصیه می نماییم.
بیوگرافی دکتر احمد حلت:
احمد حلت در 17 بهمن 1341 در یکی از مناطق مرکزی شهر تهران به دنیا آمد. در رشته ریاضی و فیزیک فارغ التحصیل و جهت تحصیل در علوم روان شناسی وارد دانشگاه شد. پس ا ز آن در دانشگاه علامه طباطبایی رشته علوم ارتباطات و روزنامه ‌نگاری را به پایان برد. سپس موفق شد در اردیبهشت ماه 1384/ می 2006 مدرک دکترای روان‌شناسی بالینی خود دریافت کند.او در سال 1368 برای اولین بار و به صورت رسمی به آموزش تکنیک‌های موفقیت در کنار آموزش تندخوانی پرداخت. ایشان نام خود را به عنوان اولین ایرانی آموزش دهنده راهکارهای موفقیت در ایران و خاورمیانه ثبت نمود، و تاکنون بیش از دو میلیون نفر تحت آموزش مستقیم تکنیک‌های موفقیت در کشور قرار گرفته‌اند. حلت در سال 1377 به انتشار مجله موفقیت پرداخت. مدیر مسوول و صاحب امتیاز ماهنامه موفقیت اینک رهبری تیم موفقیت ایران را عهده‌دار است. در اغلب شهرها و دانشگاه‌های مهم کشور به ارائه سمینارهایی تحت عناوین مختلفی که در ادامه آمده، اقدام نمود. حلت همواره در فکر نوآوری و خلاقیت بوده و موسسه فرهنگی همه راز موفقیت نیز از جمله موسسات تحت سرپرستی ایشان با هدف گسترش فرهنگ مثبت‌نگری و موفقیت است. استاد حلت طرح جهانی دهکده موفقیت را در فروردین ماه 1380 به مردم خوب کشورمان هدیه داد. او معتقد است روزی دهکده جهانی موفقیت به بزرگترین مرکز تحقیقاتی جهان تبدیل خواهد شد و البته این حق مسلم ایرانیان است. استاد حلت بیش از 200 برنامه در شبکه جهانی جام جم ارائه نمود و در این برنامه‌ها به ایرانیان ساکن کشورهای مختلف جهان رازهای کسب موفقیت و شادابی در زندگی را آموزش داد. او محبوبیت چشمگیری در این برنامه‌ها پیدا کرد. تا جایی که به عنوان کارشناس منتخب شبکه جهانی جام جم انتخاب شد. هدف اصلی استاد ترویج و اشاعه فرهنگ مثبت‌نگری در جامعه است. او معتقد است به راز بزرگ موفقیت و قدرت دست یافته که مصداق آیه و اما بنعمت ربک فحدث آن را با خلوص نیت در اختیار هم میهنان عزیزش قرار می‌دهد.
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.
فروشنده: سی دی وی دی سنتر
قیمت:5,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید سمینار ثروت و توانگری(دکتر احمد حلت) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


فروشگاه فیلم اینترنتی,دکتر احمد حلت,سمینار دکتر احمد حالت,احمد حلت,سی دی سمینار دکتر حلت,خرید پستی فیلم,سمینار ثروت و توانگری,فروشگاه اینترنتی فیلم,خریدپستی فیلم,خریداینترنتی فیلم,فیلم های ایرانی,خرید فیلم عاشقانه

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 شهریور 20 , ساعت 2:48 عصر
پکیج کامل طرح توجیهی قرص قهوه
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> متفرقه
موضوع :تولید قرص قهوه

ظرفیت : 3000 تن در سال

اشتغال زایی : 11 نفر



قَهوه، دانه خوراکی درختی از خانواده قهوه ها است که از این دانه که خاصیت محرک دارد، در تهیه مواد غذایی مختلف و همچنین انواع نوشیدنی استفاده می کنند. گیاه قهوه معمولاً در نواحی گرمسیر رشد و
پرورش می یابد. مصرف آن به بهبود تمرکز کمک می کند. البته در افرادی هم ایجاد اضطراب می کند .مصرف زیاد آن می تواند باعث دفع کلسیم شود …

- معرفی کامل محصول

- روش و فرآیند تولید

- ابزار و مواد مورد نیاز

- محاسبه هزینه ها و جداول مربوطه

- ابعاد اقتصادی طرح

- نیروی انسانی مورد نیاز
شماره مجوز محصول اورجینال.15987643210567
فروشنده: نوین تحصیل
قیمت:10,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید پکیج کامل طرح توجیهی قرص قهوه ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 شهریور 20 , ساعت 2:48 عصر
مجموعه آثار اصغر فرهادی(اورجینال شرکتی)
گروه محصول :فیلم و سریال و کارتون >> فیلم ایرانی
دسته:فیلم ایرانی
ش.م:155/906513

تمامی آثار بزرگی چون اصغر فرهادی کارگردان جدایی نادر از سیمین در یک پکیج
بابسته بندی محترمانه (اورجینال)
اصغر فرهادی (زاده? 1351 در سده-اصفهان) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. وی برنده سه جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی در سال‌های 1384، 1387 و 1389 شده‌است.[1][2] خرس نقره‌ای جشنواره فیلم برلین به عنوان بهترین کارگردان بزای فیلم درباره? الی و هم‌چنین خرس طلایی جشنواره برلین به خاطر فیلم جدایی نادر از سیمین از دیگر افتخارات اوست. او اولین فیلمساز ایرانی است که توانسته‌است این جایزه را به خود اختصاص دهد.

زندگی‌نامه

فرهادی پس از گذراندن دوره لیسانس در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، مدرک فوق لیسانس خود در همین رشته را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد. او فعالیت در سینما را از سال 1365 در انجمن سینمای جوان اصفهان آغاز کرد[3]. نخستین حضور حرفه‌ای او در سینما در فیلم ارتفاع پست ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در سال 1380 به عنوان فیلمنامه‌نویس بود.[1]


بیشتر منتقدین و اهالی سینما مهمترین ساخته های فرهادی را فیلم های درباره الی و جدایی نادر از سیمین می‌دانند.[نیازمند منبع] درباره? الی پیش از آغاز بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دلیل بازی گلشیفته فراهانی در آن توسط مقامات وزارت ارشاد از جشنواره کنار گذاشته شد. سرانجام دستور حضور فیلم در جشنواره پس از رایزنی‌های نهادهای غیردولتی سینما و برخی داوران جشنواره و در پی درخواست مشاور امور هنری رئیس‌جمهور وقت به وزیر ارشاد صادر شد. پس از آن هم در حالی که فیلم از وزارت ارشاد پروانه? نمایش داشت و در برنامه? اکران نوروز قرار داشت، به دلایل نامعلومی از اکران آن جلوگیری شد که البته پس از گذشت نزدیک به چهارماه توقیف بی‌دلیل سرانجام اکران شد.

اصغر فرهادی در چهاردهمین جشن خانه سینما و پس از دریافت جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم درباره? الی گفت: «ای کاش وضع مملکت طوری شود که گلشیفته (فراهانی) بتواند برگردد، امیدوارم که بهرام بیضایی برگردد، امیر نادری بتواند در ایران فیلم بسازد و امیدوارم که جعفر پناهی هم بتواند در ایران فیلم بسازد.» به‌دنبال انتشار این سخنان، بی‌درنگ رسانه‌های خبری وابسته یا نزدیک به اصول‌گرایان و تندروها واکنش‌های تندی از خود نشان دادند. وب‌گاه جهان‌نیوز از لغو پروانه ساخت فیلم جدید اصغر فرهادی با عنوان جدایی نادر از سیمین به دلیل «اظهارات ساختارشکنانه»اش خبر داد، و وب‌گاه هنرنیوز متعلق به هیئت اسلامی هنرمندان نیز خبر داد که مجوز فیلم او با دستور مستقیم سیدعلیرضا سجادپور، مدیرکل اداره کل نظارت و ارزشیابی سینمای حرفه‌ای وزارت ارشاد، لغو شده‌است. خبرگزاری فارس در یادداشتی ادعا کرد که اصغر فرهادی در جشن خانه سینما «خواستار تغییر هر چه زودتر وضعیت مملکت شد» و روزنامه کیهان این کارگردان را «هتاک» خواند و اعلام کرد که اصغر فرهادی «در موضع‌گیری‌های اخیر خود با محافل جریان برانداز هم‌نوایی می‌کند». کیهان در رابطه با اصغر فرهادی اظهار داشت او «در تلاش است با ژست اپوزیسیون و بیان سخنان ساختارشکنانه حمایت جشنواره‌های غربی و رسانه‌های ضدایرانی را نیز جلب نماید». در نهایت در اوایل مهرماه سال 1389 درحالیکه فیلمبرداری جدایی نادر از سیمین به پیشرفت 20 درصدی رسیده بود، جواد شمقدری، معاون سینمایی وزارت ارشاد در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا اعلام کرد اصغر فرهادی به دلیل حرف‌هایش که «حرف‌های جالبی نبودند» مجوز ساخت فیلم خود را از دست داده‌است و افزود که به آقای فرهادی یک هفته مهلت داده شده تا «حرف‌های‌شان را اصلاح کنند»، اما ایشان نظرات خود را پس نگرفته‌است.[4] پس از توضیحات اصغر فرهادی در باره سخنانش در جشن سینما که اعلام کرده بود «داستان شکل دیگری به خود گرفته که من مایل و معتقد به آن نبوده‌ام.» حمیدرضا دیبایی مدیر روابط عمومی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد که منعی برای ادامه‎ ‎تولید فیلم اصغرفرهادی وجود ندارد.[5]
آثار
کارگردان

* جدایی نادر از سیمین (1389)
* درباره الی (1387)
* چهارشنبه‌سوری (1384)
* شهر زیبا (1382)
* رقص در غبار (1381)
* داستان یک شهر 2 (مجموعه تلویزیونی) (1380) «شبکه? تهران»
* داستان یک شهر (مجموعه تلویزیونی) (1378) «شبکه? تهران» [6]

فیلمنامه‌نویس

* جدایی نادر از سیمین (1389)
* درباره الی (1387)
* دایره زنگی (1386)
* کنعان (1386)
* چهارشنبه‌سوری (1384)
* شهر زیبا (1382)
* رقص در غبار (1381)
* ارتفاع پست (1380)
* داستان یک شهر 2 (مجموعه تلویزیونی) (1380)
* داستان یک شهر (مجموعه تلویزیونی) (1378)
* روزگار جوانی (مجموعه تلویزیونی، 1377)

جوایز

* برنده جایزه ویژه هیأت داوران (جایزه بزرگ و تندیس مروارید سیاه) پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی [7]
* انتخاب به عنوان بهترین فیلم‌ساز سال خاورمیانه از طرف مجله آمریکایی «ورایتی» Variety [7]
* برنده جایزه بهترین فیلم از جشنواره فیلم سیدنی جدایی نادر از سیمین (2011)
* برنده خرس طلایی بهترین فیلم در شصت و یکمین جشنواره فیلم برلین برای فیلم جدایی نادر از سیمین (2011)
* برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم جدایی نادر از سیمین (1389)
* برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم جدایی نادر از سیمین (1389)
* برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم جدایی نادر از سیمین (1389)
* برنده جایزه بهترین فیلمنامه در چهارمین دوره جوایزه اسکرین آسیا پاسیفیک برای فیلمنامه جدایی نادر از سیمین (2010)
* برنده تندیس بهترین کارگردانی در چهاردهمین جشن خانه سینما برای فیلم درباره الی... (1389)
* برنده تندیس بهترین فیلم در چهاردهمین جشن خانه سینما برای فیلم درباره الی به طور مشترک با محمود رضوی (1389)
* برنده جایزه بهترین فیلم‌نامه‌نویسی در سومین دوره جوایز اسکرین آسیا پاسیفیک استرالیا برای فیلم درباره الی (2009)
* برنده جایزه ویژه هیئت داوران در سومین دوره جوایز اسکرین آسیا پاسیفیک استرالیا برای فیلم درباره الی (2009)[2]
* برنده جایزه روزنامه در استاندارد در ویناله برای فیلم درباره الی (2009)
* برنده خرس نقره‌ای بهترین کارگردانی در پنجاه و نهمین جشنواره فیلم برلین برای فیلم درباره الی (1387)
* سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم چهارشنبه‌سوری (1384)
* سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم درباره الی (1387)
* برنده جایزه ویژه هیات داوران سال 1381 برای رقص در غبار
* قرقاول نقره‌ای بهترین کارگردانی در یازدهمین جشنواره فیلم کرالا برای فیلم چهارشنبه‌سوری (2006)[8]
* برنده جایزه بهترین فیلم داستانی هشتمین دوره جشنواره فیلم ترایبکا در سال 2009 به خاطر فیلم درباره الی
فروشنده: وطن کالا
قیمت:9,200 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مجموعه آثار اصغر فرهادی(اورجینال شرکتی) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


اصغر فرهادی,اصغر فرهادی فیلم,فیلم جدایی نادر از سیمین,فیلمهای اصغر فرهادی,درباره الی,فیلم چهارشنبه‌سوری,در باره الی,فیلم شهر زیبا,فیلم رقص در غبار,فیلم داستان یک شهر,سریال روزگار جوانی,خرید اینترنتی فیلم

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ