سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سینه خردمند صندوق راز اوست و گشاده‏رویى دام دوستى و بردبارى گور زشتیهاست . [ یا که فرمود : ] آشتى کردن ، نهان جاى زشتیهاست و آن که از خود خشنود بود ناخشنودان او بسیار شود . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 92 شهریور 27 , ساعت 3:24 عصر
آموزش PowerPoint 2010 /اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> کامپیوتر
فصل اول :
شروع به کار با پاورپوینت
نماها
ساخت فایل جدید
ذخیره کردن فایل ها
ساخت رمز ورود و بستن فایلها
مدیریت اولیه اسلایدها
فصل دوم :
نحوه کار با اسلایدها
تغییر در محتویات متنی
کارباBullets&Numbering
فصل سوم :
ایجاد جدول در صفحات اسلاید
انواع انتخاب در جدول
تقسیم کردن سلول ها در یک جدول
فصل چهارم :
طراحی اسلاید نمودار
تغییر دادن ظاهر نمودار
طراحی اسلاید نمودار سازمانی
فصل پنجم :
طراحی اسلاید سفارشی
تغییر دادن ظاهر شکل ها
کار با تصاویر
اضافه کردن حالتهای مختلف متن
ترتیب قرارگیری شکلها روی یکدیگر
اضافه کردن صداوفیلم به اسلایدها
تغییر قلم و بکارگیری فرمان Master
مرور سریع و نکات مهم
فصل ششم :
ساخت پس زمینه ها
طراحی پس زمینه سفارشی
متحرک سازی و درج صدا در اسلایدها
زمانبندی اسلایدها
متحرک سازی اجزاء اسلاید و مدیریت افکتها
متحرک سازی اجزاء نمودار
قرار دادن صدا برای هر افکت
فصل هفتم :
نمایش اسلاید
ساخت نمایش های سفارشی از اسلایدها
فصل هشتم :
اضافه کردن دکمه های عملیاتی
اضافه کردن دستور Hyperlink
تغییر فرمت و مدل شماره ، تاریخ و پاصفحه
اضافه کردن توضیحات(Comment)
فصل نهم:
ترکیب کردن فایل ها
ارتباط بین نرم افزارهای مجموعه Office
ساختن فایل آماده نمایش روی CD,DVD
فصل دهم :
تنظیمات کاغذ
خروجی چاپ

مشخصات:

نسخه : 2010

نوع لوح فشرده : DVD

تعداد لوح فشرده : 1 عدد

مدت زمان آموزش : 9 ساعت

سبک آموزش : اینتراکتیو

نرم افزار : دارد
مجوز:564-97844312

***ارسال سریع به سراسر کشور***
فروشنده: آسان خرید
قیمت:5,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش PowerPoint 2010 /اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 شهریور 27 , ساعت 3:23 عصر
راهنمای تحصیل وپذیرش تحصیلی در دانشگاه های هند
گروه محصول :نرم افزار >> دانشگاهی
دسته:اخذ پذیرش تحصیلی و بورس خارج از کشور
بسته جامع پذیرش تحصیلی وادامه تحصیل در دانشگاه های هندوستان
کشور پهناور هند، در جنوب قاره آسیا واقع گردیده است. از این کشور در زبان فارسی تحت عنوان، « هند یا هندوستان» در زبان انگلیسی، «ایندیا» (INDIA) و در زبان سانسکریت «بهارت ورشا» (bharatvarsha) یاد می گردد. کشور هند به صورت شبه جزیره ای مثلثی شکل است که قاعده آن به شمال کوه های هیمالیا، ضلع شرقی آن به خلیج بنگال و ضلع غربی آن به دریای عمان و رأس آن در جنوب، به اقیانوس هند منتهی می گردد. این کشور از شمال غربی به پاکستان، از شمال به چین، بوتان، نپال و تبت، از شرق به میانمار (برمه سابق) و از جنوب و جنوب غربی به اقیانوس هند منتهی می گردد. کشور بنگلادش، که در منتهی الیه جنوب شرقی هند واقع گردیده از کلیه جوانب توسط کشور هند احاطه شده و تنها در شرق، مرز بسیار کوچکی با میانمار دارد. کشور هند در جنوب، از طریق تنگه پاکبا با کشور سریلانکا(سیلان سابق) همسایه است. وسعت این کشور (به استثنای مناطقی از کشمیر که در اختیار پاکستان و چین است) بر 596،165،3 کیلومترمربع بالغ می گردد. مطابق سرشماری سال 2001 جمعیت کشور یک میلیارد و بیست و هفت میلیون نفر بالغ می گردد. زبان رسمی کشور هند «هندی» با خط دیوانگیری است که 30% جمعیت هند با آن تکلم می کنند. با این حال مطابق قانون اساسی کشور، 16 زبان دیگر از قبیل آسامی، بنگالی، گجراتی، کانارایی، کشمیری، کوکانی، مالایالم، مانی پوری، نپالی، اوریا، پنجابی، سانسکریت، سندی، تامیل، تیلگو و اردو نیز به رسمیت شناخته است. زبان انگلیسی از سال ها پیش از استقلال کشور زبان اداری و رسمی بوده و طبق توافقات به عمل آمده پس از استقلال (1947) نیز به عنوان زبان اداری باقی ماند. در حال حاضر، کل آموزش عالی و قسمت اعظم مکاتبات اداری این کشور به زبان انگلیسی صورت می گیرد.
کشور هندوستان، طی سال 1947 میلادی استقلال خود را به دست آورده و از آن زمان تاکنون، عضو کشورهای مشترک المنافع و سازمان ملل متحد می باشد. حکومت هند جمهوری پارلمانی است و به صورت فدرال اداره می گردد.
کشور هند، از 28 ایالت (states) و 7 منطقه متحد (فرمانداری کل) متشکل می گردد. بالاترین مقام رسمی کشور، رئیس جمهور و بالاترین مقام ایالتی استانداران (governors) می باشند که توسط رئیس جمهور تعیین و با فرمان وی به محل مأموریت اعزام می گردند. هر ایالت، از شورای ایالتی و کابینه ایالتی مستقل برخوردار بوده و ریاست کابینه ایالتی با سر وزیر ایالتی (Chief Minister) است. ریاست دولت مرکزی هند، متشکل از کابینه وزیران، با نخست وزیر هند می باشد که از طریق رأی مستقیم مردم انتخاب می گردد. وزیران دولت مرکزی، لزوما باید نمایندگان مجلس هند بوده و یا ظرف شش ماه از انتصاب به سمت وزارت از یکی از حوزه های انتخابیه به نمایندگی مجلس برگزیده شوند.
کشور هند، از آب و هوای متنوع و متغیری برخوردار است. شمال این کشور به علت مجاورت با سلسله جبال هیمالیا دارای آب و هوای سرد و کوهستانی است. آب و هوای مرکز هند و حوزه سند و گنگ معتدل بوده و فلات جنوب هند نیز از آب و هوای گرم و حاره ای برخوردار می باشد. در مجموع، این کشور از لحاظ آب و هوایی از چهار فصل (فصل سرد از اوایل دسامبر تا اواخر مارس، فصل گرم از آوریل تا مه، فصل معتدل همراه با ریزش باران های موسمی از ژوئن تا سپتامبر و فصل معتدل و خشک از سپتامبر تا آخر نوامبر) برخوردار می باشد. پول رایج کشور روپیه (Rupee) است. هر روپیه معادل 100 پیسه (Paise) (47 روپیه معادل یک دلار آمریکا) می باشد


راهنمای تحصیل وپذیرش تحصیل در هندوستان
توجه در هندوستان تحصیلات دانشگاهی به زبان انگلیسی می باشد
این سی دی شامل موارد زیر است:
راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی و تحصیل در خارج
معرفی دانشگاه ها و شهر های دانشگاهی هندوستان
راهنمای هزینه تحصیل وزندگی در هندوستان
راهنمای نگارش cv
معرف? رشته های دانشگاه ها و اعتبار آنها
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت
وصدها نکته دیگر
فروشنده: ایران مقاله
قیمت:12,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید راهنمای تحصیل وپذیرش تحصیلی در دانشگاه های هند ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 شهریور 27 , ساعت 3:22 عصر
کتاب الکترونیکی آموزش زبان فرانسه
گروه محصول :آموزش زبان >> فرانسه
زبان فرانسوی پس از زبان های اسپانیایی و پرتغالی سومین زبان پرگویش و از خانواده زبان های رومی است. جمعا 128 میلیون نفر به این زبان صحبت می کنند اما تنها 68 میلیون نفر آنان گویش وران مادری این زبان هستند.
با این حساب از لحاظ تعداد گویش وران مادری زبان فرانسوی رتبه هجدهم و از لحاظ گویش وران روزمره رتبه نهم را در جهان داراست. زبان فرانسوی زبان رسمی 29 کشور دنیاست و پیش از جنگ جهانی دوم زبان بین المللی به حساب می آمده است.
در این کتاب الکترونیکی سعی شده است تا به صورت پایه ای این زبان آموزش داده شود .
مطالب به صورت طبقه بندی شده در قسمت های مختلف قرار گرفته اند. اگر شما چیزی درباره زبان فرانسه نمیدانید و علاقه مند به فراگیری این زبان هستید . مطمئن باشید که با مطالعه این مطالب این زبان زیبا را یاد خواهید گرفت .
یکی از قسمتهای مشکل در صحبت کردن به زبان فرانسه تلفظ میباشد که علاوه بر صفحه حروف الفبا و تلفظ آنها که به آموزش این امر میپردازد در اکثر مطالب این کتاب سعی شده تلفظ کلمات به فارسی در مقابل آنها نوشته شود تا شما هر چه بیشتر با تلفظ کلمات آشنا شوید .
کسانی که اصلا از زبان فرانسه چیزی نیمدانند و علاقه مند به یادگیری آن میباشند بهتر است در ابتدا به ترتیب مطالب صفحات حروف الفبا و تلفظ آنها اصطلاحات مهم و دستور زبان فرانسه را مطالعه کنند .

این کتاب الکترونیکی شامل 67 صفحه با فرمتPDF میباشد که در یک سی دی ارائه میشود.
و شامل سرفصلهای زیر میباشد :

حروف الفبای زبان فرانسه و تلفظ آنها
دستور زبان فرانسه
بعضی از لغات و اصطلاحات مهم کاربردی
موقعیت ها
لغات نامه
شخصیت
وضعیت آب و هوا
روزها و تاریخ
متضادها
حروف اضافه , حروف ربط , قیدها
ملیت ها
مشاغل
رنگ ها
اعداد
ساعت
مقالات ادبی
واژه های مشترک بین فرانسه و ایران
فروشنده: نیکا
قیمت:6,100 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید کتاب الکترونیکی آموزش زبان فرانسه ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


آموزش تلفظ زبان فرانسه,دانلود زبان فرانسه آموزش,فروشگاه آموزش زبان فرانسه,دانلود اموزش زبان فرانسه,فروش اینترنتی دی وی دی آموزش زبان فرانسه,اموزش زبان در خواب,دانلود اموزش زبان,کلاس زبان,کانون زبان,زبان نصرت

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 شهریور 27 , ساعت 3:22 عصر
تبدیل فرمت PDF به سایر فرمتها با پشتیبانی از زبان فارسی PdfGrabber 6.0.0.2.127 Pro///اورجینال
گروه محصول :نرم افزار کامپیوتر >> کاربردی

نرم افزار PdfGrabber این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به سرعت و به سادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید. ایننرم افزاراز فونت اصلی به کار رفته در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی فایل اصلی استفاده می نماید. بااستفاده از ویرایشگر محتواینرم افزارنیز می توان انتخاب نمود که چه بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا اینکه تمامی فایل را بصورت یکجا تبدیل نمود. کنترل از راه دور از طریق خط فرمان، پوشه های کنترل شده و واسط کاربری COM کارهای روزانه شما با اسناد را آسانتر از همیشه می نماید. لایسنس های شبکه ایننرم افزارنیز قابلیت استخراج همزمان فایل های پی دی اف برای چندین کاربر را بصورت یکجا برروی یک شبکه می دهد. همچنین با استفاده از این نرم افزارمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از تصاویر سند پی دی اف بایستی استخراج گردد و یا اینکه تمامی سند را به تصویر تبدیل نمایید. همچنین این نسخه ازنرم افزاربرای کاربران حرفه ای نیز بخوبی مجهز گردیده است، قابلیتهای اضافی ارائه شده دراین نسخه شامل فرمتهای خروجی DXF/AutoCAD با آرایش صفحه ی دی اف، PowerPoint و XML، قابلیت استخراج چندین فایل پی دی اف بصور همزمان و گزینه برای کنترل از راه دور از طریق خط فرمان و یا عملکرد پوشه کنترل شده ” Monitored Folder” می باشند. می توان گفت که در حال حاضر ایننرم افزاربهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل اسناد پی دی اف نوشته شده به زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.

برای تهیه پایان نامه - مقالات و ..... همین حالا برای خرید اقدام کنید
فروشنده: آسان خرید
قیمت:6,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید تبدیل فرمت PDF به سایر فرمتها با پشتیبانی از زبان فارسی PdfGrabber 6.0.0.2.127 Pro///اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 شهریور 27 , ساعت 3:21 عصر
گنجینه موسیقی سنتی آوای کهن(پک ارجینال)
گروه محصول :موسیقی >> سنتی
دسته:موسیقی سنتی
مجموعه موسیقی سنتی


تقدیم به همه علاقه مندان به آواز اصیل ایرانی

مجموعه ای بی نظیر از آواز بزرگان موسیقی

امین الله رشیدی

کورس سرهنگ زاده

و

عباس مهر پویا

دقایقی خوش و خاطره انگیز

با آوای دلپذیر خوانندگان محبوب کشورمان

در 3 سی دی

با قیمتی بسیار مناسب

آهنگ هایی که مدتها به دنبالشان بودید

به یاد ایام گذشته ...


قیمت :8000 تومان تعداد :cd3


عباس مهرپویا

عباس مهرپویا زندگی هنری خود را با تئاتر شروع کرد. سپس زیر نظر استاد عرب تبار به یادگیری ساز عود پرداخت. گیتار را زیر نظر استاد اسپانیایی خود اروین موره فرا گرفت و نخستین اثرجدی اش در این زمینه اجرای قطعه‌ای به نام کلبه سرخ‌پوستان با گیتار الکترونیکی در انجمن هنری تهران به سال 1336 بود. مهرپویا مدتی با اروین موره نیز همکاری می‌کرد که بیشتر موره در تنظیم آهنگها برای ارکستر به او کمک می نمود. وی اولین کسی بود که گیتار برقی را وارد ایران کرد و هم‌زمان به نواختن آن پرداخت. از سال 1342 سفرهایی را به منظور جمع آوری اطلاعات جدید و جامع در زمینه‌های مختلف آغاز نمود. از بزرگ‌ترین دستاوردهای سفرهای او، سفر به هندوستان در سال 1347 بود. در این سفر ساز سه تار را از محمود میرزا، با راهنمایی موسیقیدان هندی راوی شانکار، آموخت. در اوایل دهه 50 تغییراتی در کارهای خود به وجود آورد. او با شناسایی موسیقی و ساز دیگر کشورهای جهان آمیزشی از این اصوات را به نام کوکتل موسیقی بوجود آورد. مهرپویا با همکاری ترانه سرایانی همچون پرویز وکیلی، تورج نگهبان و داریوش روشن به اجرای ترانه‌هایی پرداخت. از ازدواج بیزار بود اما علاقه خاصی به جهانگردی و مسافرت به آسیای دور و نقاط ناشناخته جهان و هنر جهانی داشت. در اوایل خرداد 1371عباس مهرپویا در اثر ابتلا به سرطان درگذشت.


فعالیت‌های هنری آلبوم‌ها و ترانه‌ها

* کلبه سرخ ‌پوستان
* ترانه مرگ قو
* ترانه قایقرانان
* ترانه قبیله لیلی
* ترانه بستر ننگین رقیب
* ترانه غروب خزان
* ترانه جام چشم
* ترانه آه
* ترانه خال سیاه
* آلبوم قبیله لیلی
* آلبوم مرگ قو

h

قیمت :8000 تومان تعداد :cd3



امین الله رشیدی

امین الله رشیدی متولد شهرستان کاشان، نخستین خواننده ایرانی آشنا با خط بین المللی موسیقی (نوت)هنر آموخته در کلاسهای رایگان شبانه هنرستان موسیقی ایران ،ساختمان قبلی تالار رودکی در سالهای 1326تا 1328 شمسی نزد استادان موسی خوان معروفی و دکتر مهدی فروغ و پیش از این تاریخ فراگیری مقدمات تار نوازی نزد آقایان حسن نقشپور و مسعود معارفی و نیز آموزش خط و نقاشی در مدت تحصیل در دبستان شاهپور و دبیرستان پهلوی کاشان از استاد علی اکبر صناعتی و بعد از تحصیلات ادامه آموزش نقاشی در کاشان نزد آقایان محمود دبیر الصنایع و نقشپور نام برده تا رسیدن به مرحله طراحی.

آهنگ سازی و خوانندگی رشیدی در رادیو تهران-ایران-از سال 1327 شمسی آغاز و تا پایان سال 1344 بطور مداوم و مستمر ادامه داشته و در ظرف این مدت بیش از 120 آهنگ ساخته و با همکاری نوازندگان هنرمند،آقایان حبیب الله بدیعی ،پرویز یاحقی،همایون خرم،عباس شاپوری،انوشیروان روحانی،رضا یاوری و جمعی از عزیزهنرمندان در رادیو اجرا نموده است.

او غیر از آهنگ هایی که خود ساخته است ،تعدادی آهنگ(ترانه)از دیگر اساتید موسیقی ایران همچون آقایان موسی معروفی ،حسین یا حقی،علی تجویدی،همایون خرم،شاپور نیاکان،عباس زندی و دیگران را نیز به طور زنده و مستقیم در رادیو خوانده است.

برخی از آثار او

* عشق آفرین
* چشم شب
* آواز اصفهان
* من بی تو
* نمی دانم
* فرشته
* رقص گلها
* افسون عشق
* برباد رفته
* شمع خاموش
* و...


کورس سرهنگ زاده



کورس سرهنگ زاده در سال 1316 در پاریزِ سیرجان متولّد شد.اکثر آهنگهای او از حبیب الله بدیعی می باشد که 13 سال با یکدیگر همکاری داشته اند و اولین آهنگی که بدیعی برای کورس ساخت "شبگرد" نام دارد آنچه درباره صدای کورس سرهنگ زاده گفتنی است سوز صدا و تحریر های درشت و خشک خاص صدای اوست که جلوه ای دیگر به کار او داده است. آثار دیگری ازاو به یادگار مانده . مانند "خاطرات" "فال حافظ" "یا علی" "دیدار" و... که هر کدام جذابیت و زیبایی خاص خود را دارد .شماره پروانه نمایش 155/58584





قیمت :8000 تومان تعداد :cd3






روش خرید : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

نکته دوم: کلیه محصولات این فروشگاه طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است.
فروشنده: مهرداد
قیمت:8,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید گنجینه موسیقی سنتی آوای کهن(پک ارجینال) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ