سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فروتنی زیور دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 92 مرداد 31 , ساعت 3:31 عصر
مجموعه ای زیبا از فایل های لایه باز فتوشاپ
گروه محصول :نرم افزار کامپیوتر >> متفرقه
دسته:خرید اینترنتی آموزش کامل فتوشاپ
توضیحات: این مجموعه شامل 2 دی وی دی با فرمت PSD و با کیفیت بسیار عالی برای طراحی های حرفه ای و تبلیغات در سطح بالا در اندازه های بزرگ پوستر ، بنر ، و بیلبرد مورد استفاده می باشد .

ادوبی فتوشاپ (Photoshop، به معنی کارگاه عکاسی) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود.

فتوشاپ همچنین با دیگر نرم‌افزارهای شرکت ادوبی برای ویرایش و ساخت انیمیشن و لوح‌های فشرده ارتباط قوی دارد. فایل‌ها در فرمت اختصاصی فتوشاپ “پی‌اس‌دی” می‌توانند به نرم‌افزارهای دیگر از قبیل ادوبی ایمیج‌ردی، ادوبی ایلاستریتور، ادوبی پریمایر، ادوبی افتر افکتس و ادوبی انکور دی‌وی‌دی صادر شوند و بالعکس، از آنها به فتوشاپ وارد شوند.

فتوشاپ قادر به خواندن و نوشتن پرونده‌های تصویری در قالب‌هایی از قبیل جیف ،جی‌پگ ،پینگ و غیره است. هم‌چنین فرمت اختصاصی این نرم‌افزار پی‌اس‌دی ( PSD) نام دارد (مخفف Photoshop Document یا سند فتوشاپ).

شهرت فتوشاپ به این دلیل است که فرمت پی‌اس‌دی به صورت گسترده استفاده می‌شود و تا حدی توسط نرم‌افزارهای رقیب نیز حمایت می‌شود.[منبع ویکی پدیا]
فروشنده: ال چی
قیمت:6,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مجموعه ای زیبا از فایل های لایه باز فتوشاپ  ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


آموزش تخصصی فتوشاپ,آموزش فتوشاپ ps,آموزش طراحی وب سایت با فتوشاپ,دانلود رایگان آموزش فتوشاپ cs4,دانلود رایگان نرم افزار فوتوشاپ,آموزش قدم به قدم طراحی سایت,دانلود آموزش طراحی وبلاگ,دانلود رایگان جدیدترین ورژن فتوشاپ,دانلود رایگان آخرین ورژن فتوشاپ,آموزش فارسی فتوشاپ cs6

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ