سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که میان خود و خدا را به صلاح دارد ، خدا میان او و مردم را به صلاح آرد ، و آن که کار آخرت خود درست کند ، خدا کار دنیاى او را سامان دهد ، و آن که او را از خود بر خویشتن واعظى است ، خدا را بر او حافظى است . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 92 مرداد 28 , ساعت 1:38 عصر
سمینار رازهای ثروت و توانگری توسط احمد حلت به صورت اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> متفرقه
سمینار رازهای ثروت و توانگری توسط احمد حلت به صورت اورجینال



آموزش اصول و تکنیکهای متعدد علمی و عملی برای کسب موفقیت و ثروت
برای آنهایی که می خواهند به آنچه در زمینه توانگری و ثروت آرزو دارند برسند...

استاد احمد حلت :
بنیانگذار آموزش تکنیکهای موفقیت در ایران و خاور میانه
بنیانگذار باشگاه خنده در ایران
کارشناس منتخب شبکه جهانی جام جم

آشنایی با تکنیک های کاهش بدهی
آشنایی با راز ثروت مندن شدن بیل گیتس
ما آسانسور موفقیت نداریم ، ما پلکان موفقیت داریم ، برای رسیدن به موفقیت باید پله پله پیش بروید و یک شبه راه صد ساله نروید
-1 دریا دل شوید (برای همه دنیا آرزوی موفقیت کنید .)
-2 نقش افراد خوشحال و شاد را بازی کیند .
-3 نقش ثروتمندان را بازی کنید . ژست آنها را بگیرید .
-4 اندیشه های خود را نسبت به ثروت و مال و پول تغییر دهیم .





پول ، طلا،ثروت از آسمان برای کسانی می بارد که درست لذت ببرند و درست استفاده کنند
دکتر احمد حلت با ارایه راهکارهایی حیرت آور راه رسیدن به آنچه آرزو دارید به دست آورید را هموار می نماید.
دیدن این سمینار جذاب و دیدنی را به تمام آنهایی که از وضعیت مالی خود ناراضی هستند توصیه می نماییم

تقدیم به آنان که خواهان رسیدن به ثروت هستند . . .

ثروت برای زندگی است نه زندگی برای ثروت !

زندگی نامه استاد احمد حلت :

احمد حلت در 17 بهمن 1341 در یکی از مناطق مرکزی شهر تهران به دنیا آمد. در رشته ریاضی و فیزیک فارغ التحصیل و جهت تحصیل در علوم روان شناسی وارد دانشگاه شد. پس ا ز آن در دانشگاه علامه طباطبایی رشته علوم ارتباطات و روزنامهنگاری را به پایان برد. سپس موفق شد در اردیبهشت ماه 1384/ می 2006 مدرک دکترای روانشناسی بالینی خود دریافت کند.

او در سال 1368 برای اولین بار و به صورت رسمی به آموزش تکنیکهای موفقیت در کنار آموزش تندخوانی پرداخت. ایشان نام خود را به عنوان اولین ایرانی آموزش دهنده راهکارهای موفقیت در ایران و خاورمیانه ثبت نمود، و تاکنون بیش از دو میلیون نفر تحت آموزش مستقیم تکنیکهای موفقیت در کشور قرار گرفتهاند. حلت در سال 1377 به انتشار مجله موفقیت پرداخت. مدیر مسوول و صاحب امتیاز ماهنامه موفقیت اینک رهبری تیم موفقیت ایران را عهدهدار است.





در اغلب شهرها و دانشگاههای مهم کشور به ارائه سمینارهایی تحت عناوین مختلفی که در ادامه آمده، اقدام نمود. حلت همواره در فکر نوآوری و خلاقیت بوده و موسسه فرهنگی همه راز موفقیت نیز از جمله موسسات تحت سرپرستی ایشان با هدف گسترش فرهنگ مثبتنگری و موفقیت است. استاد حلت طرح جهانی دهکده موفقیت را در فروردین ماه 1380 به مردم خوب کشورمان هدیه داد. او معتقد است روزی دهکده جهانی موفقیت به بزرگترین مرکز تحقیقاتی جهان تبدیل خواهد شد و البته این حق مسلم ایرانیان است.
استاد حلت بیش از 200 برنامه در شبکه جهانی جام جم ارائه نمود و در این برنامهها به ایرانیان ساکن کشورهای مختلف جهان رازهای کسب موفقیت و شادابی در زندگی را آموزش داد. او محبوبیت چشمگیری در این برنامهها پیدا کرد. تا جایی که به عنوان کارشناس منتخب شبکه جهانی جام جم انتخاب شد. هدف اصلی استاد ترویج و اشاعه فرهنگ مثبتنگری در جامعه است. او معتقد است به راز بزرگ موفقیت و قدرت دست یافته که مصداق آیه و اما بنعمت ربک فحدث آن را با خلوص نیت در اختیار هم میهنان عزیزش قرار میدهد.

تعداد دی وی دی : 1 عدد

شماره مجوز: 155/13164





تگهای راهنمای موتور جستجو:
سمینار رازهای ثروت و توانگری از احمد حلت , سمینار رازهای ثروت و توانگری , رازهای ثروت و توانگری حلت , سایت سمینارهای احمد حلت , سخنرانی های احمد حلت , سخنرانی ثروت و توانگری حلت , راه ثروتمند شدن , روشهای ثروتمند شدن , راه توانگری , راه ثروت , رازهای ثروتمند شدن , راههای پولدار شدن , راه پولدارشدن , جذب پول و ثروت , سی دی رازهای پولدارشدن , محصولات دکتر حلت , فروش محصولات روانشناسی , فروش مح , سایت مجله موفقیت
فروشنده: باران شاپ
قیمت:8,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید سمینار رازهای ثروت و توانگری توسط احمد حلت به صورت اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ