سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خدا بنده‏اى را خوار دارد ، او را از آموختن علم برکنار دارد . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 92 مهر 25 , ساعت 1:29 صبح
نرم افزار SharePoint Server 2007 Enterprise Edition
گروه محصول :مالی و اداری >> پرسنلی
نرم افزار Office SharePoint Server 2007 یک پرتال اطلاعاتی می باشد ، که می تواند در سازمان های بزرگ و کوچک تحت شبکه داخلی و یا حتی اینترنت برای ایجاد فضای کار گروهی الکترونیک مورد استفاده قرار گیرد .

برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار شایسته است برخی از توانمندی های آن را بر شماریم و نگاهی آماری به استفاده از آن در شرکت های جهان داشته باشیم :
شرکت ها هر روزه رشد می یابند و مجبور به نگهداری اسناد و فایل های کامپیوتری بیشتری می شوند ، بنابراین نگهداری این فایل ها ، مدیریت دسترسی به آن ها ، و به روز رسانی ورژن های مختلف یک فایل می تواند دردسری بزرگ برای بخش IT موسسات باشد که SharePoint با ارائه راهکارهای مدیریت اسناد سازمانی این مشکل را برطرف می نماید .
امکان نگهداری فایل ها در یک مکان توسط پرتال SharePoint فراهم می شود .
نرم افزار SharePoint با ارائه راهکار های هوش تجاری و در اختیار گذاردن دیدی روشن و آماری از فعالیت های سازمان می تواند باعث کاهش ریسک تصمیم گیری ها و در نتیجه افزایش منابع مالی شرکت شود .
امروزه شرکت ها ممکن است در چندین طبقه ، چندین ساختمان ، چند شهر و یا چندین کشور پراکنده باشند بنابراین نیاز به نرم افزاری است که بتواند به راحتی گروه های کاری را به یکدیگر مرتبط نماید و پرتال SharePoint این امکان را فراهم می کند .
امکانات بسیار زیادی برای سفارشی نمودن ظاهر و کاربری SharePoint وجود دارد تا شرکت ها بتوانند Site و پرتال SharePoint خود را هر چه بیشتر با نیازهایشان منطبق کنند .
نرم افزار شیر پوینت هم اکنون در بیش از 20 هزار شرکت در سراسر دنیا استفاده می شود ، شرکت شما نیز در هر سطح و اندازه ای که باشد به آن نیاز دارد بنابراین خرید این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم .
نرم افزار SharePoint بر روی یک حلقه DVD عرضه می گردد و شامل هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی می باشد .
با شماره سریال معتبر
فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین
قیمت:7,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید نرم افزار SharePoint Server 2007 Enterprise Edition  ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ