سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دانشمند است که به آنچه می داند عمل کند . سپس به فراگیری آنچه نمی داند روی آورد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 92 آبان 15 , ساعت 7:52 عصر
نسخه 2-طرح تو جیهی تولید حوله +بسته جنبی هدیه
گروه محصول :نرم افزار >> متفرقه
مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی

طرح توجیهی مجموعه اطلاعاتی هست که نشان دهنده کلیه اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک کار تجاری تولیدی و یا خدماتی می باشد . اطلاعاتی از قبیل سرمایه مورد نیاز ، دستگاه ها و لوازم مورد نیاز ، میزان تولید سالیانه و ... تا میزان حقوق و دستمزد در این طرح ها تنظیم گردیده است . داشتن یک طرح توجیهی نه تنها برای افرادی که مایل به استفاده از تسهیلات بانکی هستند مفید می باشد بلکه برای افرا علاقه مند به راه اندازی کسب و کار نیز ضروری می باشد

این محصول به صورت سی دی ارائه شده است
ش.م. 8598674
فروشنده: فرا آموزش
قیمت:10,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید نسخه 2-طرح تو جیهی تولید حوله +بسته جنبی هدیه  ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 
شنبه 92 آبان 4 , ساعت 8:8 عصر
ادوبی پریمیر سی اس 5 نسخه 64 بیت /اورجینال
گروه محصول :نرم افزار کامپیوتر >> برنامه نویسی
دسته:آموزش نرم افزار Adobe Premiere پریمیر
یکی از قوی ترین نرم افزار های ساخت و ویرایش فیلم و تصویر، بدون تردید راه کار شرکت آدوبی یعنی Adobe premiere cs5 می باشد.با توجه به 64 بیت بودن این نرم افزار شاهد سرعت بالا در پردازش تصاویر و گرفتن خروجی ها خواهید بود.
شاید تمامی دست اندرکاران این حرفه اعم از مبتدی و حرفه ای شروع کار خود را با نسخه های اولیه این نرم افزار آغاز کرده باشند و قابلیت های بی نظیر آن را تصدیق کنند.از امکانات ایننرم افزار می توان به امکان ویرایش و cut کردن فیلمها و تصاویر، افکت و و صدا گذاری،گرفتن خروجی با فرمت های استاندارد و … اشاره کرد.کار ویرایش و تصویر برداری فیلم ها و ویدئو کلیپ ها، این روز ها نه نتها به عنوان سرگرمی برای برخی افراد جالب توجه است، بلکه به عنوان درآمدی پرسود در سراسر دنیا شناخته می شود. افزودن جلوه های ویژه ی تصویری، تصاویر انیمیشن، کلیپ سازی و بسیاری قابلیت های دیگر نرم افزار Adobe Premiere را از سایر رقیبان خود متمایز کرده است.

این برنامه دارای افکت های فراوان صوتی و تصویری می باشد وهمجنین قابلیت بالاتر برای مدیریت پروژه های بزرگ تصویری در قسمت Project Manager دارد. دارای قابلیت برای اصلاح رنگها و تنظیم آنها در قسمت Color Correction . ویرایش کامل فایل های صوتی و قابلیت های فراوان ویراستار این نرم افزار از ویژگیهای دیگر این نسخه حرفه ای است و همچنین می شود به پاک کردن خودکار پروژه های غیر ضروری و تنظیم خودکار رنگها و توانایی کپی کردن افکت ها اشاره کرد. کار باAdobe Premiere هم خیلی سخت نیست و با کمی سعی و تلاش می توان با این نر افزار کار کرد.

مجوز:68312256

***ارسال سریع به سراسر کشور***
فروشنده: برترشاپ
قیمت:6,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید ادوبی پریمیر سی اس 5 نسخه 64 بیت /اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 
شنبه 92 آبان 4 , ساعت 8:7 عصر
ژرنال های جدید شهرسازی
گروه محصول :نرم افزار >> فنی مهندسی
ژورنال شهرسازی 2

ژورنال شهرسازی شامل جدید ترین تصاویر معماری و طراحی داخلی ساختمان ها و همچنین فضای سبز، دکوراسیون، پلکان، نرده ها، فواره های روباز و استخر ها و همچنین تصاویر تخصصی مهندسی عمران نظیر: پل سازی، طراحی شهری و همچنین بررسی معماری پارک ها و پیاده رو ها، زندانها و ... می باشد. این ژورنال برای ایده گرفتن معماران و کارشناسان دکوراسیون پیشنهاد می شود.
این محصول شامل:

- معماری و طراحی داخلی سالنهای نمایش، موزه ها، مکانهای فرهنگی، تالار نمایشگاه اتومبیل، سالن اجنماع، نمایشگاههای دائمی، نمایشگاه مدل دکوراسیون، پلان های اجرایی، نورپردازی
-طراحی شهری و مناطق آپارتمانی، طراحی فضای سبز، مکانهای آپارتمانی، آبنماها، حوضچه ها، سنگفرش ها، درخت کاری، پارکینگ ها و پیاده رو ها
-نمونه هایی از مبلمان های سنگی ویژه پارک ها، جعبه گل، نرده آبخوری و سطل زباله
- عمران، پل سازی و ...
- پلکان، فواره، استخرهای رو باز پارکها
- بررسی تارخچه معماری زندانها و ارائه نمونه های موفق به صورت تخصصی در اروپا و آمریکا و نوآوری جهت آزادی روح و روان افراد در بند.

این مجموعه جالب شامل یک عدد دی وی دی می باشد .


این مجموعه به صورت اورجینال می باشد
فروشنده: گران
قیمت:8,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید ژرنال های جدید شهرسازی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 
شنبه 92 آبان 4 , ساعت 8:6 عصر
پکیج اورجینال تبریز در مه(سریال بهمراه موسیقی متن کامل و تیتراژ(اورجینال)
گروه محصول :فیلم و سریال و کارتون >> سریال
دسته:خرید اینترنتی سریال
ش.م:155/54875

سری کامل سریال تبریز در مه بهمراه موسیقی متن کامل و تیتراژها با صدای سالار عقیلی

این مجموعه روایتگر اتفاقات جنگ های بین ایران و روسیه در زمان فتحعلی شاه تا مرگ عباس میرزا است . از جمله ماجرای عهد نامه ترکمانچای و زندگی مردم تبریز در آن زمان را به تصویر می کشد .

تهیه کننده :علی لدنی
کارگردان: محمدرضا ورزی
بازیگران:جمشید مشایخى، محمد مطیع، محمدرضا شریفى نیا، حسام نواب صفوى، الهام حمیدى، داریوش کاردان، رزیتا غفارى، سعید امیر سلیمانى، ارژنگ امیرفضلى، سیدجواد هاشمى، ژیلا سهرابى، زهیر یارى، حسین محب اهرى، شهرام عبدلى، امیر دژاکام، چنگیز وثوقى، ولى الله مومنى، امیر یل ارجمند، رامین راستاد، کمند امیرسلیمانى، کامران تفتى، عنایت بخشى، رضافیاضى، علیرضا علیا، لیلا زارع زاده، امیر مهدى کیا، على کریمى پور و فقیهه سلطانى در این سریال بازى کرده اند.

شایان ذکر است همراه با این مجموعه آلبوم موسیقی زیبای سریال تبریز در مه اثری از بابک زرین ، که شامل تمامی موزیک های متن و تیتراژها با صدای سالار عقیلی و علی خدایی نیز میباشد که شامل 27 قطعه است

قطعات:
18 قطعه موسیقی متن فیلم
قطعه وطنم با صدای سالار عقیلی(تیتراژ پایانی)
تیتراژ اولیه سریال (فارسی) با صدای سالار عقیلی
تیتراژ اولیه سریال(آذری) با صدای علی خدایی
قطعه خطا با صدای سالار عقیلی
قطعات ریحان، آذربایجانم، و آذری
فروشنده: وطن کالا
قیمت:11,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید پکیج اورجینال تبریز در مه(سریال بهمراه موسیقی متن کامل و تیتراژ(اورجینال) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 
شنبه 92 آبان 4 , ساعت 8:6 عصر
New Chatterbox 1آموزش زبان کودکان
گروه محصول :آموزش زبان >> انگلیسی
New Chatterbox 1آموزش زبان کودکان

Author: Derek Strange
Published by: Oxford University Press
File type: PDF + MP3

آموزش زبان مخصوص کودکان که به صورت یک کتاب الکترونیکی با فرمتPDF و فایلهای MP3 میباشد که زبان انگلیسی را با تصاویر زیبا و کارتونی به همراه شعرهای شاد به کودکان آموزش میدهد

این مجموعه شامل یک کتاب الکترونیکی شامل 80 صفحه با فرمتPDF و فایلهای MP3 میباشد که در یک سی دی ارائه میشود .
فروشنده: نیکا
قیمت:6,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید New Chatterbox 1آموزش زبان کودکان ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خرید پستی | نظرات دیگران [ نظر] 
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ